loading...
عشاق
ادوین بازدید : 7 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (1)

 

http://asheganeh.ir/

بوی باران می آید !!!!

و بهار در راه است

اما …

من بهار را بی تو باور ندارم

حتی بهار هم مرا با تو باور کرده بود

تو که نیستی

او هم مثل من در این خانه غریب می ماند.

کاش می شد تمام روزها را خلاصه کرد در روز آمدن تو

روزی که همه بهار را به تو تبریک بگویند و تو را به من….

روزگار عجیبی ست

یکی بود و یکی نبودمان جاری ماند

در رگ خاطرات منی که هیچوت نبودم و تویی که همیشه هستی.

سکوت را بدرقه ی راهت می کنم

نه اینکه سکوت علامت رضایت است

گاهی سکوت نماد دردیست که توان فریادش نیست……

تنها کلامی مانده تا آغاز بهار

  سهم من از بهار تو ..

  انتظـــــــــــــــار

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عسل در تاریخ 1392/01/19 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی وبلاگ قشنگی داری همشو دیدم خیلی جالب و زیباست شکلک
پاسخ : ممنون گلم نظر لطفته این چت روم واسه شما هم هست فرقی نداره
پاسخ : وبلاگ


کد امنیتی رفرش
درباره ما

http://www.blogfa.com/photo/a/akhbareroman.jpg

به من می گفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگویی بمیر می میرم باورم نمی شد ... فقط برای یک امتحان ساده به او گفتم بمیر ...! سالهاست که در تنهایی پژمرده ام کاش امتحانش نمی کردم! ***** کاش می شد بار دیگر سرنوشت را از سر نوشت کاش می شد هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت کاش میشد از قلمهایی که بر عالم رواست با محبت ! با وفا ، با مهربانی نوشت کاش می شد اشتباه هرگز نبودش در جهان داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت کاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود کاین همه ای کاش ها بر دفتر دلها نوشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 289